LA FEDERACIÓ DE CASES DE JOVENTUT DE LA CV RECULL EL RECONEIXEMENT DE BONES PRÀCTIQUES DEL PROGRAMA «OCI EDUCATIU I PARTICIPACIÓ EN CENTRES JUVENILS».

El president de la Federació Valenciana de Casas de Joventut, Noel Tomás Benítez, va recollir el reconeixement a les Bones Pràctiques pel programa «Oci educatiu i participació en centres juvenils» que atorga l’IVAJ així com el llibret on apareixen recollides les bones pràctiques en joventut de 2018.

El lliurament d’esments es va donar lloc en la I Trobada Estatal de Professionals de Joventut els passats 16 i 17 de febrer en la residència universitària La Florida, a Alacant. Aquesta trobada va estar organitzada per l’Associació de Professionals de Joventut de la CV i va ser un punt de trobada per reunir tècnics/es i professionals de l’àmbit de joventut i participació de tot el territori nacional.