Amb motiu de la trobada, joves representants del secretariat de FVCJ van acudir a la localitat de Castellbisbal,que va ser durant quatre dies el centre de moltísimes activitats on els joves es van fer escoltar.

Com en altres ocasions, la Federació de Casals Joves de Catalunya va organitzar la seua trobada jove, que va convocar a més de 100 joves a la localitat de Castellbisbal, del 29 d’Octubre fins a l’1 de Novembre. Aquesta reunió pretén ser un punt de trobada de totes les joves i els joves que formen els casals joves en tota Catalunya, així com a les entitats amigues. El secretariat de FVCJ va aprofitar l’ocasió per a retrobar-se amb els companys i companyes dels casals, i per a asistir als múltiples i interessants tallers que plantejaven.

Aquestos 4 díes van estar programats per a mostrar moltes coses de les que se fan als casals (concerts, xarrades, tallers…) i per a crear espais de discussió del joves i les joves amb temàtiques interessants i útils per a engegar en els nostres propis projectes.

D’entre altres, la FVCJ vam participar en una xarrada sobre economía feminista o una altra sobre el sistema penitenciari actual, on es van discutir alternatives realistes a la realitat de la societat actual.

Una molt bona oportunitat per a continuar aprenent i millorant, tenint clar que els joves i les joves es mouen!

cartel-trobada