cartell XX ENTRECASES FEDERACIÓ JULIOL 2014

ENTRECASES 2014 a Betxí és una Trobada-Colònia d’estiu que organitzem cada any des de la Federació. Enguany la Casa de Joventut Espurna de Betxí, junt a les Cases de Quart, serà l’amfitriona i organitzadora.

5 dies de Diversió, reflexió i treball conjunt de joves per millorar el món. No et quedes a casa!

DATES: 12 a 17 de juliol

LLOC: Betxí (Castelló)

PREU: 95 euros (inclou transport, allotjament, dietes, assegurances, monitors titulats i activitats).

Si tens entre 12 i 17 anys, pots apuntar-te ja a la plataforma virtual de la Federació de Cases de Joves.

Ens juntarem joves de Cases de Joves i altres Grups de Joves de pobles com Quart de Poblet, Mislata, Picassent, Xirivella, Polinyà, Manises, Torrent, Alaquàs, Aielo, Benicàssim, Betxí, Vilanova d’Alcolea, Alqueries, Vila-real,…

Si vols saber més, o conèixer la programació d’activitats, passa’t per ací en uns dies, o pregunta a la teva Casa de Joventut.

Inscripció a la plataforma virtual (a l’esquerra de la web) o ací:

banner 1 plataforma