Durant el dia 30 de gener, la Federació Valenciana de Cases de Joventut junt a la Federació d’Associacions d’Estudiants – FADES i coordinats amb la Federació d’Estudiants d’Aragó – FADEA, han celebrat el dia escolar de la no violència i la pau per tal de reivindicar un món més just i en pau.

Més de 1350 joves dels municipis d’Alqueries, Almassora, Benicàssim, Betxí, Paiporta, Quart de Poblet i Vilamarxant, han realitzat diverses accions als centres juvenils i educatius com la construcció de símbols de la pau humans, la creació de murals, l’ús del hashtag #nohihapausi i totes han culminat amb la llegida del manifest per la pau.

Segons Sergio García, membre de l’Associació d’Alumnes de Benicàssim i de la Casa de Joventut La Maranya, “l’activitat ha sigut un éxit i ha permés demostrar una vegada més el compromís de la joventut amb la justícia social i la pau”.

Des de l’organització destaquem l’agraïment als centres participants i la necessitat de que més municipis donen cabuda a iniciatives com aquesta.