Entrecases 2015 tanca amb un èxit de valoració per part tant dels joves com dels voluntaris organitzadors. Les activitats i el funcionament han sigut molt ben valorades pels joves.

18 joves monitors/es implicats
4 Cases federades actives en el projecte
34 adolescents participants
Activistes de 9 pobles: Quart de Poblet, Manises, Paterna, Nules, Betxí, Borriana, Benicàssim, Forcall i Vilafranca
10 dies
39 activitats

La Federació Valenciana de Cases de Joventut volem agrair a totes les entitats que han recolzat l’activitat als Ajuntaments de Morella i Quart de Poblet, a les Cases participants CJ Barranquet de Quart, l’Espurna de Betxí, Casal SOS d’Alqueries i CJ La Maranya de Benicàssim, a les entitats que ens han cedit material com a Cartonajes la Plana de Betxí, l’Escola de Cases o l’Associació Impuls.

Gràcies al treball en xarxa de totes i tots hem fet possible que Entrecases haja sigut un espai d’activisme i educació en la participació juvenil durant l’estiu.

Esperem que tots i totes continuem trobant-nos en les activitats de la Federació per a continuar fent xarxa, compartir i conèixer altres realitats pels nostres pobles més forts d’activisme juvenil. Enhorabona i bon estiu!

Extracte manifest de tancament 9 d’agost de 2015 Morella

“Com tots sabem, en Entrecases no es tracta de fer allò que ens diuen, sinó en treballar en equip, riure, plorar, pensar, alguns conflictes, respectar-nos, aprendre dels altres, és a dir, aprendre a conviure en societat, en la qual tots som necessaris, perquè cada u aporta una miqueta d’ell mateix.
Des d’ací, reivindiquem els nostres espais en cada poble per a poder continuar creixent com a persones i atraure altres joves per que s’unisquen al nostre moviment, perquè com tots sabem els joves no passem”

Cases organitzades, lliures i creatives