El passat dissabte 5 de maig va tenir lloc al Parc Poliesportiu Municipal el Gran Joc Solidari. La jornada, organitzada voluntàriament per joves, va consistir en una gimcana de proves amb contingut solidari. A cada grup de participants se’ls entregava un passaport per a viatjar pels cinc continents, en els quals es podia aprofundir en el treball de les ONG’s que enguany formen part del Joc.

Aquesta iniciativa, duta a terme entre l’Ajuntament de Quart de Poblet i la FVCJ, i amb la col·laboració de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, ha format part d’un projecte que ha comptat amb la participació d’alumnat provinent de cinc centres educatius: CCD Sagrado Corazón, CEIP Villar Palasí, CEIP La Constitución, CEIP Ramón Laporta i CCD San Enrique. Aquestes escoles han pogut conèixer i col·laborar amb diversos projectes realitzats per les següents ONG’s: Setem Comunitat Valenciana, Ajuda als Pobles de Quart de Poblet, Fundación Solidaria Tai, Karit – Solidarios por la Paz, Assemblea de Cooperació per la Pau i One Day Yes.

Com a activitats paral·leles també s’han realitzat al llarg de les últimes setmanes una activitat de ioga i kangoo jump a l’aire lliure, amb la col·laboració de Quart per l’Esport, i un matx d’improvisació teatral amb la col·laboració de la companyia teatral l’Esglai.

El projecte posarà el seu punt i final el pròxim divendres 18 de maig amb un sopar solidari obert a tot el municipi que comptarà amb actuacions i diverses activitats, i tindrà lloc al CEIP La Constitució.