La Federació Valenciana de Cases de Joventut va presentar els resultats del seu estudi anual.

El passat dimarts 24 de gener a les 19:30h es va realitzar la presentació de  l’estudi de participació juvenil en Quart de Poblet fet junt amb l’Ajuntament del municipi. La presentació es va dur a terme en el Centre Juvenil Barranquet i va comptar amb la presència d’una quinzena d’adolescents de les Cases de Joventut de Quart i joves representants del secretariat de FVCJ.

L’estudi pretén ser una imatge de la població juvenil de Quart de Poblet, amb les seues necessitats, els seus interessos i les seues propostes. Aquesta fotografia fixa feta periòdicament permetrà valorar l’impacte de l’acció del treball que es realitza als projectes de participació juvenil de manera objectiva i quantitativa.

S’han realitzat 750 enquestes a l’alumnat de secundària i batxillerat dels IES La Senda i Riu Túria. L’estudi consta de 14 preguntes i es divideix en dues parts bàsiques, una primera que recull informació sobre l’organització del temps lliure de la població jove, i una segona que reflexa les inquietuds, interessos i implicació social que possibilita detectar persones joves per tal de reunir-les i portar a termini accions relacionades amb el seu centre d’interès.

La presentació va comptar amb l’assistència de la Regidor de Joventut Consue Campos i del Regidor de Participació Ciutadana José Acosta, així com la presidenta de la Federació Valenciana de Cases de Joventut Cristina García , l’acte es va celebrar en la Casa de Joventut Barranquet.