Benàrab a Castelló

El Centre de Participació Benàrab és un espai gestionat per la Federació d’Associacions d’Estudiants FADES.

Ambues federacions tenim un acord de col·laboració recíproca, en el qual la gestió de Centres Juvenils i les intervencions a instituts de les nostres entitats, es fan de manera coordinada, i amb una metodologia consensuada per les entitats. Això és així per afavorir el projecte associatiu de les dues organitzacions sense perjudicar-se entre elles.

En aquest cas, el centre de Participació Juvenil Benàrab te una metodologia (emmarcada en el que promou la plataforma estatal SOCIE oci educatiu) que fomenta la participació de la gent jove treballant la competència educativa emprenedora. S’aplica el marc europeu ENTRECOMP. Som la Federació de Cases de Joventut els responsables del seminari de supervisió metodològica dels centres de Castelló de la Plana, i aquest Centre forma part del seminari.

Els grups de joves del centre s’han constituit en Casa de Joventut i estan federats des de 2022, any en que el local obri les seves portes, després de la pandèmia COVID.

Al desembre de 2023 el Centre ha tancat les seues portes definitivament degut a la decisió de l’Ajuntament d’eliminar la partida econòmica amb la que l’Ajuntament feia possible la seua gestió fins al moment.

AdreçaC/ Benàrab 4, Castelló de la PlanaXarxes@cj_benarabContactebenarab@casesdejoves.org

Vols saber més sobre els nostres serveis?

Consulta les REPLENAR AMB EL QUE DECIDIM

Descobreix