Com ja és habitual i coincidint amb l’inici del curs escolar en centres educatius, les cases de joventut i centres juvenils de la Federació de Casas de Joventut de la CV obrin les seues portes per a rebre a més de 200 adolescents de 12 a 18 socis dels centres. Durant el curs, els I LES joves assistents no solament realitzen tallers i cursos, també participen en jornades de formació i trobades juvenils amb adolescents de tot el territori.

Des de la Federació de Casas de Joventut de la CV ens esforcem a construir espais on el jovent, a més de participar en accions i activitats relacionades amb el seu oci i temps lliure, siguen la millor escola de democràcia, on el jovent és el principal protagonista del seu desenvolupament i on a més, troben un cercle d’adquisició de competències entre joves, claus per al seu present i el seu futur, així com per a la transformació de la nostra societat.

Durant aquest curs, podràs inscriure’t en els centres CJ La Cebollera, CJ Amagatall i CJ Barranquet (Quart de Poblet) CJ Sant Francesc i CJ Manises Jove (Manises) CJ Almassora i CJ La Maranya (Benicàssim).

+info al centre juvenil del teu municipi o info@lafederacio.org