Dissabte passat 28 de setembre va tindre lloc la jornada anual dins del cicle Escola de Ciutadania i que en aquesta ocasió va estar dedicada a l’ecologisme i a cura del medi ambient. El públic assistent va tindre l’oportunitat d’escoltar al tècnic d’educació ambiental de la CEACV Sera Huertas en l’anàlisi de les causes que han provocat la situació d’emergència climàtica actual, així com de les possibles pràctiques que es poden dur a terme per a mitigar les conseqüències.

En aquesta ocasió, la trobada va estar organitzada conjuntament amb Fundació Horta Sud, Fundación Movimento Ciudadano, Associació Impuls, Associació de Dones Antares, Associació de Veïns Barri Sant Francesc, Associació de Esplais Valencians, Associació d’Esplais de Castelló, Caixa Popular i FADES, i va reunir a més de 102 persones assistents al llarg de tota la jornada.

Els i les joves de la FCJCV van poder compartir experiències i reflexions sobre la conjuntura ambiental en la qual ens trobem, a més de treballar conjuntament en les accions concretes que desenvoluparan al llarg del curs des dels seus centres i espais de convivència no solament per a exigir mesures més efectives que regulen les pràctiques que perjudiquen el planeta sinó també per a adoptar un nou model socioecològic més respectuós amb la vida i el medi ambient.

 

Vols saber més sobre els nostres serveis?

Consulta les REPLENAR AMB EL QUE DECIDIM

Descobreix
Mapa
Adreça

C/ José Luís Lazkanoiturburu Korkostegi nº 14
46940 Manises
València

Contacte

Escola d’animadors: Tel. 658507017  escola@casesdejoves.org

Oficina de Cases: Tel. 623262078  info@casesdejoves.org

Entitat membre

des del 17 de febrer de 2024