Més d’un centenar de participants al Gran Joc Solidari de Quart de Poblet

Vora a cinquanta adolescents i joves de la Federació Valenciana de Cases de Joventut i Associació Esplais Valencians van dinamitzar la jornada.

Un any més, l’Ajuntament de Quart de Poblet ha apostat per la joventut organitzada del municipi i ha donat suport al projecte gestionat per les persones joves de la Federació Valenciana de Cases de Joventut.

Des que es va constituir el grup que enguany ha gestionat el projecte al desembre passat, han sigut diferents les accions que s’han realitzat. Per una banda han estat les reunions de coordinació de tot l’equip que, a més a més, ha realitzat una formació específica facilitada per les ONGDs. Per altra banda,s’han realitzat les intervencions als centres escolars amb sessions que el seu objectiu era sensibilitzar a l’alumnat en qüestions referents a les desigualtats en països Nord-Sud, solidaritat i justícia social.

Enguany el grup coordinador ha volgut posar l’èmfasi a la intervenció amb xiquets i xiquetes. Així, s’han fet més de vint intervencions, per al que ha sigut necessari un grup de deu voluntàries, en els col·legis Sagrado Corazón, Villar Palasí, Purísima Concepción, San Enrique, Ramón Laporta i San Onofre.

En aquesta ocasió, el Gran Joc es va traslladar al Parc de Sant Onofre i va oferir al veïnat l’oportunitat de conèixer millor les diferents ONGDs a les que es destinaran els diners enguany, mentre que els i les infants gaudiren d’una gymkana on la justícia social va ser la protagonista.