Apunta’t al nostre curs educador de menjador escolar
Educador de menjador escolar, dinàmiques de grup, el projecte de menjador escolar, el treball del monitor amb els xiquets i xiquetes.
Inscriu-te ací
El curs educador de menjador et capacita per a tindre coneixement de la normativa que regula l’organització i el funcionament del menjador escolar. Conèixer els aspectes psicopedagògics i dorganització d’activitats del lleure específics pel temps de menjador. Saber les funcions de la monitora i del monitor dins del menjador escolar. Adquirir coneixements de bones pràctiques d’alimentació així com també de les tècniques de prevenció per evitar les reaccions al·lèrgiques. Ser capaç de proposar activitats lúdiques i educatives a l’estona del migdia.
Curs dirigit a persones a partir dels 16 anys que vulguen aprendre les nocions bàsiques i obtenir una titulació de formació permanent en l’àmbit dels menjadors escolars. No és necessari tindre el títol de MAT (Monitor/a d’activitats de Temps Lliure), però si es recomana que aquesta formació es curse per a completar el perfil professional i adquirir les competències completes en animació amb xiquets/es i joves.
L’escola de la FVCJ està homologada per l’IVAJ des de l’any 1996. Tenim 30 anys d’experiència en el món de la formació d’animadors/animadores i monitors/monitores. T’oferim una formació basada en els principis de l’animació sociocultural.
Certificació per part de l’escola acreditada per IVAJ dins del seu pla de formació permanent.
Preu: 40€
Dissabtes 1, 8 i 15 de març de 2025
20 hores de formació.