la foto 2El passat divendres 15 d’abril vam poder presentar les nostres experiències de Cases de Joventut i d’Esplais Valencians a la Trobada d’Oci Educatiu de la Comunitat Valenciana, «Reunits amb altres valors», organitzada per l’IVAJ.
En la taula redona de Jocs, vam presentar «Esplais Valencians: experiències de participació infantil mitjançant el voluntariat jove», on explicarem el projecte de temps lliure i els beneficis que aporta als joves, a les famílies, als xiquets i xiquetes participants, i a la ciutadania en general que veu com aquesta implicació dels més menuts és positiva per als seus municipis.
En la taula de Cultura presentarem «La Federació de Cases de Joventut. una adaptació espanyola del model europeu d’oci educatiu per a joves», va ser un moment de mostra del treball que fem des de les cases obert a tota la ciutadania i amb vocació de servei públic.
Pensem que va ser una oportunitat per a compartir experiències, us deixem l’enllaç de la interessany ponència de Jaume Funes «El dret a jugar, aprendre, ser i relacionar-se».