Els dies 4 i 5 de maig va tindre lloc a Manises la trobada anual de formació per a joves responsables dels centres juvenils de la Federació de Casas de Joventut de la CV. En aquest cap de setmana, més de 40 adolescents entre 13 i 18 anys es van reunir per a realitzar tallers formatius i treballar conjuntament accions i activitats que desenvolupar com a responsables dels centres. A més dels tallers, qui van participar van gaudir d’una jornada de convivència, assemblea i vetlada nocturna.

En aquesta ocasió, les persones assistents a la trobada anual van ser els i les responsables dels centres juvenils La Cebollera i Barranquet de Quart de Poblet, els centres juvenils Manises Jove i Barri Sant Francesc de Manises, el centre juvenil d’Almassora, la casa de joventut La Maranya (Benicàssim)i el Casal SOS Alqueries, a més dels i les membres de la Federació d’Associacions D’Estudiants (FADES) amb joves dels IES Bolavar i Politècnic de Castelló, IES Alcalatén de l’Alcora, IES Álvaro Falomir d’Almassora i IES Violant de Casalduch de Benicàssim.