La Federació

La Federació pretén ser un INSTRUMENT A DISPOSICIÓ DE LES ENTITATS. Existim per a compartir gratuïtament i de manera mancomunada algunes coses entre les associacions de joves, col·lectius, grups informals, casals, entitats, seccions juvenils que s’integren:

– Modernització, protecció jurídica, assegurances mancomunades.
– Plataforma virtual per a gestió completa dels membres de l’associació.
– Accés a formació a mida organitzada al teu propi municipi. La Federació tenim una escola pròpia al servei dels col·lectius.
– Assessorament legal i recolzament.
– Mediació amb administracions locals.
– Materials educatius i de difusió, valors i campanyes (llibertats sexuals, racisme i xenofòbia, drets fonamentals, manipulació, capitalisme, …)
– Comptabilitat Única, que permet estalviar despeses de gestió i impostos.
– Opció d’activitat econòmica legal sense costos per al col·lectiu local.
– Treball en xarxa, que permet conèixer altres realitats, gent nova i optimitzar recursos i accions.
– Visió internacionalitzadora de la nostra acció local.
– Major visibilitat pública de les nostres entitats.
– Banc de recursos compartit: Que necessites? Podem adquirir-ho mancomunadament o alguna Casa amiga t’ho deixa!

La Federació és una organització amb entitat jurídica pròpia de caràcter laic i pluralista que es regeix per principis estrictament democràtics i participatius. Es creà l’any 1994 per quatre organitzacions juvenils: La Nau i Al vent (Manises), NFR (Polinyà del Xúquer) i la Cebollera (Quart de Poblet).

Per saber més, llegeix el Plà d’actuació 2014

Creem en altra manera de fer a les polítiques públiques. Una manera de fer que tinga en compte que front al lucre privat de les empreses, estan les organitzacions ciutadanes que treballen prioritàriament pel bé dels demés, pel bé comú.
Per això ens declarem madurs i capaços per dirigir tots aquells serveis que ens afecten.
És l’hora de passar del “jo t’ho faig” al “fem-ho junts”.

Ús de galetes

Aquesta web utilitza galetes per a que vosté tinga la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les anomenades galetes i l'acceptació de la nostra política de galetes, faça clic a l'enllaç per a major informació. plugin galetes