El passat cap de setmana  50 joves de 13 a 20 anys van reunir-se per a formar-se i compartir experiències.

El divendres 7 i dissabte 8 de maig la Federació Valenciana de Cases de Joventut va organitzar el Pre-Entrecases, una de les trobades d’adolescents prèvies l’esperat Entrecases que enguany serà durant la primera quinzena de juliol.

Durant el matí, els grups d’adolescents van realitzar una formació per a responsables de centres juvenils que servirà per a millorar les seues tasques en les cases. Mentrestant, els grups de joves van reflexionar i treballar sobre la coordinació de les diferents cases per tal de continuar creixent i apoderant a la joventut.

La resta del dissabte es van organitzar diferents tallers a proposta dels i les adolescents en què es va comptar amb animadores i animadors experts que van donar eines per a reforçar el treball que ja es fa a les diferents cases. Els tallers eren de batucada, ball, improvisació teatral i cuina, quatre de les activitats més demandades pel col·lectiu adolescent.