Els Casals de Joves de Catalunya amb la FVCJ

Els Casals Joves de Catalunya a la seva AGO de 2015 aproven una resolució per enfortir la seva relació amb la Federació Valenciana de Cases de Joventut, amb la que, com ells mateixos afirmen a la nota de premsa «tenim una llarga història compartida i un estimulant futur per endavant».

És tracta d’un pas endavant ferm per part dels companys catalans amb els qui compartim projecte comú, metodologia i ideari. Tot un exemple de com es construeix xarxa entre la joventut organitzada més enllà dels localismes.

Des de la nostra Federació, i amb el recolçament del secretariat al complet, treballarem des de la nostra humil posició per fer que aquesta relació es consolide i construïm una joventut ben compromesa!

Pots llegir ací la resolució «Mirem més enllà».