plenari de federacióAquest passat 4 de novembre de 2014 a les 20h es va cel·lebrar el I plenari de l’any de Cases de Joventut de la Federació.

El més destacable és l’assistència de les Entitats de Quart de Poblet, Vilanova d’Alcolea, Manises, Alaquàs, Aielo de Malferit, Alqueries i Mislata. L’equip d’Animadors Voluntaris i presència de professorat de l’Escola de Cases.

En aquests plenaris es fa una roda de coordinació en la que totes les Cases posen en comú la seva situació actual, i les activitats del proper trimestre, així com aquelles sinèrgies que puguen apareixer entre les diferents Cases de Joventut.

En segon terme l’equip d’Animadors de la Federació va compartir les informacions importants i comuns a totes les seus (banc de recursos, properes activitats, formacions,…).

En últim terme es planteja debat sobre alguns temes polèmics o d’especial rellevància als Joves associats, i altres coses que puguen sorgir.

Felititats a tothom pel treball fet i vos esperem a totes i tots al proper plenari:

II PLENARI de Cases de Federació – dimarts 3 de febrer de 2015 a les 20h